Vanha jäärä maaliskuussa
Suomen talvi on mukava, tavallaan, vaikka tekee mieli sanoa: ennen oli kaikki paremmin. Lapsuuden talvista muistan että oli lunta, valkeaa, pehmeää, kaunista.
Suomen talvi on mukava, tavallaan, vaikka tekee mieli sanoa: ennen oli kaikki paremmin. Lapsuuden talvista muistan että oli lunta, valkeaa, pehmeää, kaunista.
Olettehan tekin työssänne onnellisia? Toivon niin. Olen käynyt alkuvuodesta tekemässä uutta musiikkia ja pitämässä luentoja luovuudesta ja rohkeudesta, työhyvinvoinnista. Kuinka osaisimme arvostaa itseämme
Tammikuu on monelle helpotuksen huokaus, pieni lepohetki, arjen juhla-aika. Ei tarvitse miettiä muiden miellyttämisiä, pakollisia sukulaismenoja, lahja-ongelmia, väkisin-juhlimista. Töitä sentään tehdään tammikuussa
Ehti kulua muutamia vuosia jolloin joulun tuntu oli kadoksissa: oli kiirettä, uusia opittavia asioita, läheisen menetys, muuttoa, remonttia ja
Hei ystävät! Piilotamme Lahteen jouluiloa! Jos löydät lahjalevyn, saat pitää sen, nauttia itse - tai antaa lahjaksi! #Kikkalaitinen #Designfromfinland #jouluiloa Jouluiloa! –kampanja
Ystävät! Pian on jälleen aika miettiä hyviä ja lämpöisiä ajatuksia, lähettää tervehdyksiä, muistaa läheisiä ja liiketuttuja. Miten sen tekisin? Mitä voisin antaa
--> Syksy on kiireistä aikaa. Nykyään syksy on vielä kiireisempää kuin aiemmin: meilit lentelevät, puhelin soi ja twitter laulaa. Kaikilla on kovasti
#suomitekoja on hieno idea. Toivottavasti se ei jää vain sanahelinäksi. Suomalaisena taidealan pienyrittäjänä toivon että #suomitekoja tulee lihaksi ja vereksi ihmisten kulutuskäyttäymisessä,